یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک چراغ روشنایی باید داشته باشد، این است که نور یکنواخت و ماندگاری را تولید کند. هرچه این یکنواختی بیشتر باشد، چشم انسان کمتر اذیت شده و در مقابل روشن و خاموش شدن‌های مکرر بسیار کوتاه، واکنش نشان نمی‌دهد.

برای همین منظور و جهت پوشش بیشتر فضای یک محیط، پنل‌ها و چراغ‌های سقفی طراحی شدند که ابعادی مختلف، از اندازه یک چراغ هالوژن تا پنل‌های سقفی 60*60 دارند. همچنین تکنولوژی‌های جدیدی مانند LED و SMD در ساختار نوع جدید آن‌ها استفاده شده است که یک مزیت بسیار بزرگ به حساب می‌آید.

 

انواع پنل سقفی توکار

 

پنل‌های سقفی به دو شکل توکار و روکار طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند که بسته به نیاز محیط، مشتری اقدام به نوع مناسب خود می‌کند. پنل‌های توکار عمدتاً طرفداران بیشتری دارند و در کاربردهای روشنایی مغازه‌ها، ادارات و سازمان‌ها انتخاب و استفاده می‌شوند. البته باید گفت که قیمت تمام‌شده بالاتر این پنل‌ها، مخصوصاً در ابعاد بزرگ، آن‌ها را به گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای برای خانه‌ها تبدیل نمی‌کند و بیشتر کاربرد اداری دارند.

انواع پنل سقفی توکار

پنل‌های سقفی توکار را می‌توان برای کاربردهای مختلف، از دیدگاه‌های متنوعی دسته‌بندی کرد. در دسته اول، از دیدگاه تکنولوژی روشنایی، این چراغ‌های سقفی به دسته‌های هالوژنی، LED و SMD دسته‌بندی می‌شوند. پنل‌های هالوژنی عموماً نیاز به ترانس برق دارند تا بتوانند روشنایی مناسبی داشته باشند و از سوی دیگر، عمر کوتاه‌تری دارند. این باعث شده است که نسل جدید پنل‌های سقفی، توسط LED و SMD طراحی و تولید شوند.

مشاهده ادامه مقاله و مقایسه انواع پنل سقفی توکار مختلف اینجا کلیک کنید.


آرتا الکتریک سقفی ,توکار ,پنل‌های ,دارند ,کاربردهای ,طراحی ,سقفی توکار ,پنل‌های سقفی ,چراغ‌های سقفی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جهان حقوق | lawglobal | سایت جهان حقوق کوچه باغ ِ آرام عصر وی آی پی | دانلود رایگان فیلم | دانلود ریمیکس قدرت بازاریابی پزشکی رزمی کده عشق دونی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مجله پزشکی بیماری های مقعد سئو و افزایش بازدید و کسب درامد