ارائه نور یکنواخت و بدون ایجاد سایه‌های اضافی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک ابزار روشنایی باید داشته باشد.

 

نور یکنواخت وقتی ایجاد می‌شود که پرتو نوری ساطع‌شده از لامپ، دارای میزان روشنایی (برحسب لومن) ثابتی بوده و از زمان فشردن کلید تا زمان خاموش شدن لامپ، یکنواختی انتشار نور در آن وجود داشته باشد. برای این منظور، فناوری‌های جدیدی مانند LED و SMD قادر هستند که این نوع از ابزارها را ارائه کنند. پنل‌های سقفی که در نوع جدید خود از این دو نوع ابزار استفاده می‌کنند نیز، از دیدگاه ارائه نور یکنواخت و جامع بسیار مناسب هستند.

این نوع از ابزارهای روشنایی که با نام چراغ‌های سقفی هم شناخته می‌شوند، قادرند محیط بسیار بزرگتری را روشن کنند و انتشار نور در آن‌ها نیز به شکلی اصولی و یکنواخت باشد. پنل‌های سقفی در دو نوع توکار و روکار وجود دارند که نوع توکار آن‌ها قابلیت نصب درون محفظه‌های آرمسترانگ یا کامپوزیت‌های سقفی را دارد که بیشتر در ادارات و سازمان‌ها استفاده می‌شود.

 

پنل سقفی روکار

 

در نوع روکار، محفظه انتشار نور تا حدی بلندتر است و به شکلی حبابی روی سقف یا دیوار نصب می‌شود. بنابراین اصلی‌ترین تفاوت این پنل‌ها، در نحوه نصب بر روی سقف است. ارتفاع محفظه قرارگیری LED یا SMD در پنل‌های روکار، عموماً قابل مشاهده هستند و بسته به نیاز مشتری و سلیقه او، در انواع مختلفی ارائه می‌شوند.

جهت مطالعه ادامه مقاله و انواع پنل سقفی روکار وارد این لینک شوید


آرتا الکتریک سقفی ,یکنواخت ,ارائه ,روکار ,پنل‌های ,می‌شود ,سقفی روکار ,پنل‌های سقفی ,داشته باشد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راهنمای سفرهای ارزان به مناطق توریستی Mani کمیته علمی کامپیوتر و فناوری اطلاعات آموزشکده فنی ابن حسام • دانلود بازی و معرفی بازی های جدید طراحی سایت | طراحی وب سایت گفته بودی بلدی حال مرا خوب کنی لاستیک های هنری و صنعتی مل